söndag 22 augusti 2010

Bröllopens bröllop

Jag tänkte mig till en början lägga till några beskrivande ord. Men denna dag var fantastisk på så många olika sätt att inte ord räcker till. Jag säger som jag sa i mitt tal;
"Mäktiga vatten kan inte släcka kärleken, floder kan inte svepa bort den" Jag tänker på havets oändlighet när jag ser detta bröllopspar. Medan andra försökt växa upp, har ni växt samman med varandra. Kärleken, som ett rörligt hav mellan själarnas stränder.

Sen vill jag ju också tacka brudparet och mina underbara vänner för denna dag. 




6 kommentarer:

Emmie sa...

men åh, fantastiska du!!
vilket underbart tal!! jag blev alldeles gråtfärdig!
och underbara foton, vilken klänning bruden har på sig! wow!
och ni är superfina, du och din han.

Janna sa...

Fint som vanligt Leila! Verkligen! Vilken dag/kväll/natt det var. Fortfarande hes, tack Jörgen! Haha!

Hanna sa...

janna: jag är kär i din klänning. så fin! (du också förstås leila) kram!

agnes sa...

tjusigt!

TuvaMinnaLinn Vintage (a love story) sa...

Jätte spännande brudklänning tycker jag, axelpartiet är helt magiskt.

Ej Utgivet Material sa...

klänning var fantastik och satt utmärkt på bruden, någon skräddarsyss designerdröm har jag för mig. Bruden får gärna rätta mig eller ngn som kommer ihåg..?

Tack snälla emmie! det var massa kärlek i luften hela dan..

Janna fler deathmetal tävlingar tycker jag, du få¨r ju bara öva in tekniken!
O Hon, janna, var otroligt söt i den klännigen, tur att jag inte köpte den när jag var i köpenhamn i somras, vilket jag höll på att göra =) God smak..