onsdag 24 november 2010

Tolerant tid



Min han har skrivit upp en sak på sin önskelista. Den här klockan; Triwa Tolerance. Det fina med denna klocka är det lilla Peacetecknet i datumrutan vilket innebär att nästan hälften av priset går oavkortat till Ungdom mot Rasism.  Vilket är en av mina hjärtefrågor.

Julklappar för en good cause känns verkligen som en bra idé. Jag tänker mig nog också att köpa lotter från Stadsmissionen. Jakten fortsätter efter fler goodcausesgifts.
Kolla in hur mina vänner här sprider budskapet: TuvaMinnaLinn; Styleabaad, Baking and Dreaming.

Det finns ju en massa olika, bra sätt att ge till flera på! Vilket inspirerar dig?

5 kommentarer:

Agnes sa...

bra idé. här hängde jag förra året:

http://www.unicef.se/stod-oss/gavoshop

Emmie sa...

vilken bra! nu önskar jag mig också en sån, den var ju läcker, plus det oerhört viktiga och goda bakom!

Ej Utgivet Material sa...

Det är grymt bra agnes, svårt att välja!

Låt oss sprida det goda!

Styleabaad sa...

Fin klocka - fin tanke! Tack för att du sprider vidare mitt tips också! Kram!

Ej Utgivet Material sa...

Självklart! Alla goda tankar bör implementeras i största möjliga mån!