lördag 18 december 2010

Vi har blivit med Gran!


Vilken lycka. Speciellt för Abra som tar hand om sitt nya territorium väl.


Först hade vi denna söta julmatta.


Sen kom ett brev på posten...


Med en annan matta som jag klickat hem från Tradera.
Kanonfin tycker jag, trivs nog bäst med den, eller vad tycker ni?


Julgransfoten från Drakens Källare blev kanon; stabil och snygg! Vill man ha en likadan så vet jag att det just nu finns en på Myrorna Fridhemsplan. Det är en gobit från Switzerland, lite dyr var den dock på Myrorna, vi hade tur och fick den för halva priset på Drakens.... Men ska det vara julefint så ska det va!

6 kommentarer:

Janna sa...

Åh, jag vet faktixkt inte vilken jag gillar bäst. Du kanske får ha varannan dag? :)
Jättefin fot ju. Jag vill också ha gran, men vi bor ju alldeles för litet. Och sen ska vi ju flytta på tisdag också :(

Emmie sa...

åh, grattis till granen!
jag gillar runt, så jag gillar den runda mattan mest. men smaken är ju som baken! orund?..:p

Styleabaad sa...

Jag gillade färgkombinationen orange/rött bäst så jag röstar på Tradera-mattan! Nu blir jag lite avis, vill också ha gran men det får bli nästa år... i all flyttröra hanns julpyntningen inte riktigt med!

Ej Utgivet Material sa...

Smaken e rund helt enkelt!

Jättekul o ha gran men faktiskt första gången för mig. Har alltid bott för trångt eller varit julopepp. Det kommer en tid för allt.

Emma Ru sa...

jättefin rund matta och väldigt snygg julgransfot om jag jämför med de plastigt gröna jag själv har. Men vart vattnar man?

Drakens Källare sa...

Supersnyggt verkligen! Den runda mattan var riktigt fin också.

God Jul!
/Sofia