lördag 5 maj 2012

Lately.. through Instagram


har jag ätit den bästa creme brûléen någonsin. På Cafe Brasserie kan du äta den du med.


Hemma fanns godsaker i annat format


Som mansarm i morgonljus


Eller mjuk kattmage öppen för kel


Bästa kvällen på länge var Laleh på Cirkus. Med andan i halsen och tårarna växandes trollade hon magi med rösten en måndagkväll


På en kyrka jag går förbi varje dag ekar utgångna budskap


När jag kommit hem från jobbet har vi fått oss en kelstund


Men annars är det ju morgonstund som har guld i mun!


Speciellt när jag vaknat till denna vy.


Morgonkel har vi också varje dag


Och vid andra tidpunkter med...




Jag investerade i formen rund 


En massa goa personer investerade i vårt bröllop!


Med magiska resultat.


Frukost med extra lyx


Körsbärsträd med extra kyss



Innan valborg var det dags för trängsel med extra gruff på rugbyfältet


pose like a superstar


jag har vid ålder närmre trettio lärt mig att göra en inbakad fläta


på indiska hittade jag ett smyckeskit som följt med mig varje dag

Karameller med silversmak, kallar jag dem

2 kommentarer:

Janna sa...

Härligt! Då ska du bara lära dig göra en utbakad fläta! :)

mamma sa...

Dina bilder strör lycka och gos omkring sig - sköna vibbar, hjärtat mitt :-)