onsdag 16 maj 2012

Om då och nu


I helgen hade vi det oförskämt bra. 


Vi började lördagen med långpromenad och sedan kom några finfiningar över på brunch.


Vi hade såklart hoppats på sol så vi kunde duka upp på takterassen. Men sällskapet var trevlig så vädret spelade mindre roll. 


Jag pratade i hundretrettio, var uppeldad av det heta ämnet pensioner! 


Tur att man har tålmodiga vänner som orkar lyssna på sådant också. 


Däremellan åt vi såklart. 



Fattiga Riddare vad dagens huvudgäst!


Och vet ni, inatt åker jag till Malta! Fästmannens jobb bjuder dit oss på weekend. 
Så det blir nog lite tyst här ett tag... vi ses snart! 

3 kommentarer:

janna sa...

Vilken härlig bild på Pia.

Och vad hade du att säga om pensioner då? Mycket nyfiken eftersom det är ett ämne som förvirrar mig oerhört.

Emmie sa...

Men åh vad gott!! Bruncher är ljuvliga:)
Ha det så härligt på Malta! Vilken lyx!!

Ej Utgivet Material sa...

Eller hur! Det är inte helt lätt att få till en bild på henne, lätt kameraskygg är hon =)

Jag har en massa att säga om pensioner, kan komma till dig och höra en heldag - du kan få sy igen en söm i klänning åt mig i utbyte =) ???

EMmie; Ja jag älskar brunch! Det bästa!

Och Malta blir galant, vårt första värma resemål tillsammans!