torsdag 23 augusti 2012

Veckan..


Sedan hade vi några fantastiska dagar med vännerna som kom ned, bestman Tena var på plats redan på måndagen, några andra  kom på onsdagen, ett stort gäng till kom på torsdagen och hängde på grillfest.


Därmellan hängde vi med "lilla svart", grannkatten. 


Jag badade, vädret var fantastiskt!



Mediterade en del då det var ganska mycket sista minuten projekt att styra upp. 


Naglarna var fixade innan jag åkte, med shellac, starkt starkt lack som håller och en bronsglittrig ringfingersnagel.





De flesta andra kom sedan på fredagen där vi slöt upp på stranden på kvällen. 









Så fantastiskt med en vacker strand i solnedgång fylld av alla ens vänner och familj! 


På torsdagen checkade vi in i en lägenhet som låg på rullavstånd bredvid Strandhotellet där festen skulle vara. Linda som är uthyrare via Hallandsgården, hade fixat så fint åt oss!

Tidigt imorrn bitti åker vi på bröllopsresa. Första anhalt Havanna, sedan Costa Rica och på hemvägen några dagar i Madrid! Det ska bli helt fantastiskt. Jag har tidsinställt några inlägg, vi får se hur det fungerar, annars fortsätter vi berättelsen när vi är hemma igen! Allt gott !

1 kommentar:

Janna sa...

Hallå nu vill jag läsa mer om "Leilas fest" som jag kallade bröllopet hela dagen igår när jag pratade med Jenny.

Typ "ja, men kommer du inte ihåg det, jag sa det på Leilas fest".

Jenny påpekade gång på gång att jag kanske borde säga bröllopet istället...

Leilas fest?!? Vad är det med mig?