onsdag 15 augusti 2012
Love is sweet
En till sneakpeak från Mette och fotograferingen!
Mette kommer nog uppdatera först med bilder så glöm inte att gilla hennes Facebookgrupp och kolla in hemsidan!
tisdag 14 augusti 2012
Med skymningsljuset dansades i ögonen..
Ikväll har vi fått ett magiskt stänk av Mettes trollkraft med kameran, mot ett helt otroligt, naturligt bländverk av kustlinje till bakgrund. Med skymningsljuset som dansade i ögonen fick vi till riktigt bra bilder. Passa på att boka Mette till ditt bröllop, hon har den där sköna förmågan att få oss att se fantastiska ut!
Tack Mette för en magisk kväll! Kommer längta efter bilderna som om det vore den bästa födelsedagspresenten!
måndag 13 augusti 2012
fredag 10 augusti 2012
Officiellt
Har nu officiellt semester
har jobbat min sista dag som ogift
ska gifta mig om en vecka
åker på bröllopsresa om en och en halv vecka
Så många meningar som är så stora och svårbegripliga. Som att kliva in i ett jättestort jätteroligt mörkt rum och undra vad som finns där inne.
Men jag längtar efter rummet, nu ska jag bara varva ned ett slag och släppa jobba heltid gånger två tempot.
Önskar er en god helg!
har jobbat min sista dag som ogift
ska gifta mig om en vecka
åker på bröllopsresa om en och en halv vecka
Så många meningar som är så stora och svårbegripliga. Som att kliva in i ett jättestort jätteroligt mörkt rum och undra vad som finns där inne.
Men jag längtar efter rummet, nu ska jag bara varva ned ett slag och släppa jobba heltid gånger två tempot.
Önskar er en god helg!
onsdag 8 augusti 2012
Vigselsamtal
Igår kväll bjöd vi hem prästen på mat och samtal.
Något som är väldigt tacksamt är att jag känt prästen sedan årskurs 1.
Det känns ju extra fint vid ett sådant här tillfälle.
Vi bestämde hur ceremonin ska se ut. Som förövrigt kommer ske på stranden, om vädret vill med oss (håll alla tummar och tår!)..
Det kändes som om vi ganska snabbt kom fram till hur vi ville ha det.
Vi kom på att vi ska skriva våra egna löften dessutom.
Vilket vi gjorde senare på kvällen.
Vi signade lite papper och lämnade över till vår präst.
Och nu är vi ännu ett steg närmre! På söndag bär det av och nästa lördag står vi där och lovar varandra resten av livet med himlen och vänner som vittnen !
söndag 5 augusti 2012
lördag 4 augusti 2012
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)







.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)



