torsdag 23 februari 2012

Smyckes Frenzi!


Hörni, jag måste visa några tillkomna gobitar på smyckesfronten. 
[Som om jag behövde fler...]


Jag har cashat ut lite smycken som jag hållit gisslan på AG47. Som dessa två fantastiska halsband. Älskar radband men har svårt för att bära kors, så denna fredssymbol kändes som det bästa alternativet för mig!
Det svarta mer tribal-inspirerade halsbandet är också väldigt jag! 


De här fina halsbanden fick jag från sista uppdelningen av mormors saker. Extra speciella ting alltså. 


Ah! Min indianvän. Han följer mig ofta nuförtiden.


Här på en fin ask från mormor vilar ett delikat armband från AG47 som jag inte heller kunde låta bli.


Fler av mormors pinaler. Bärnstensarmbandet är jag väldigt förtjust i!




Allting har redan brukats flitigt! 

Tack mormor & AG47! 

3 kommentarer:

Agnes sa...

Finns ingen som bär upp smycken så bra som du!

Styleabaad sa...

Åh! Tribal halsbandet var verkligen vackert... så speciellt!

Ps. Man kan väl aldrig ha för mycket smycken?

Ej Utgivet Material sa...

Nej Elsa, det har du helt rätt i !

Tack Agnes, vad snällt!