torsdag 5 april 2012

Lista no 4

Snodde en lista av min vän. Tiden har varit knapp denna vecka. Men nu med lite ledigt så...


Fyra jobb jag har haft i mitt liv?
1. HR Manager (fick min fasta anställning som HR chef för den svenska delen av mitt företag i veckan!!)
2. Personal- och Event-chef
3. Träningsinstruktör
4. Personlig assistent

Fyra filmer jag skulle kunna se om och om igen? 
1. Serge Gainsbourg
2. Life Aquatic
3. Familjen Addams
4. Zombierullar såsom Resident Evil

Fyra städer jag har bott i?
1. Stockholm
2. Malmö i två veckor, om det räknas.
3. -
4. -

Fyra TV program jag gillar just nu?
1. 30 grader i februari (med lite ont i magen hela tiden..)
2. Coacherna
3. Pretty little liars
4. Walking Dead

Fyra webbsidor jag besöker dagligen?
1. Hotmail
2. Fejjan
3.  Får man lov att inkludera instagram?
4. Jag önskar varje dag att Elsa ska börja blogga igen, missing Styleabaad!

Fyra favoriträtter?
1. Just nu vill jag sätta ihop min egen tapas-mix jämt.
2. Bakpotatis som pommes med aioli. Hemmagjort.
3. Pappas couscous
4. Ilgos koreanska!

Fyra ställen jag hellre skulle vara på just nu?
1. Är ganska nöjd där jag är faktiskt (var i Frankfurt i veckan, det var varmare där men längtar alltid hem!)
2. På västkusten och testa bröllopsmeny (vilket vi skulle gjort)
3. Ha en påskweekend i södra spanien/italien /frankrike
4. Incheckad på Spa, typ Yasuragi, 

3 kommentarer:

Sandra sa...

Måste det vara en påsk weekend?
Tänkte om vi skulle vara 4 på resande fot? :)

Styleabaad sa...

Åh, fina du! Man vet aldrig i framtiden... Kanske blir min blogg-abstinens för stor en dag ;) xx

Ej Utgivet Material sa...

@Sandra vore grymt najs, vilken weekend som!
@Elsa; ja den dagen den glädjen!