lördag 17 april 2010

GhettoFabolous



Det finns en väldigt fin sak med Skärholmen. Myrorna.


Där kan man hitta Telefunken.

En discolampa som gjord för lördagsgalej.


Precis vad vi behövde denna dag.
[Samt att han som trodde att "Window washer" per automatik skulle kvala in honom hos Ghostbusters..]


En Musse Pigg-telefon. Självklart.




En mc-brud. Kändes också väldigt självklart i sammanhanget. 


Massor av fina kilklackar.


Slängde lite snabbt på mig ett par.

 Och blev kär..


Även i denna bi-gula Palazzo.


Som nu puttrar fint i mitt funkis-kök.
[Trots att sladden är så kort så att han måste stå på brödburken för att nå kan jag känna att denna lilla guling är en ny favorit i köket.]

6 kommentarer:

Emmie sa...

oh, jag gillar skorna!
söt kaffebryggare.

Anonym sa...

fiiina grejer!! /agnes

Styleabaad sa...

Älskar skorna! Mysigt det ser ut med en second hand runda :)

Ej Utgivet Material sa...

Jag kunde inte släppa skorna...då vet man att det är rätt...
En kaffe i handen o strosa omkring bland våningar av folks livshistoria kan vara det bästa jag vet att göra på en lördag...

TuvaMinnaLinn Vintage (a love story) sa...

Fina ni. Jag hittade inte alls så mycket när jag var på studiebesök i Skärholmen:/ Ni måste ha fångat en bra våg.
Puss och kram

Ej Utgivet Material sa...

hihi studiebesök! Jo. men både och kan jag känna. Inte så mkt fina kläder. Men en del lustigt liksom. Som mc-bruden--glömde den bilden. Uppdaterar med den nu. Helt rätt eller kanske helt fel...