torsdag 8 april 2010

Utanpå & Inuti

7 kommentarer:

Anonym sa...

Ramlade in här och lämnar ett litet avtryck. Jag gillar dina bilder, dom var spännande.

Mannen i ditt liv sa...

Baby, har du ramlat in på myrorna igen. Så fort man åker till jobbet så hittar du nya vackra fynd! Love you!

Ej Utgivet Material sa...

Tack. Vad kul med nya läsare. spännande...

Ja man ska inte lämna mig obevakad länge.. =)

TuvaMinnaLinn Vintage (a love story) sa...

fler som hade god fiskelycka idag ser jag:)
söt som gröt.

anydaynow sa...

kom ner hit min vän så kan vi secondhand-fynda på salvos & st. vinnie's! saknar dig. puss

Emmie sa...

jättefint!
och jag gillar att du har ställt kistan vid fotändan av sängen..:) snajsigt!

Ej Utgivet Material sa...

Tack ni snälla människor!
Hanna jag vill komma ned o shoppa med dig till vintern! Jättemycket vill jag det.
Kommer nog flytta runt kistan lite till, brukar bli så med mina grejer... De får gå upptäcktsfärd.