tisdag 27 april 2010

Tillbaks till rötterna


Jag har tjatat på min familj att de skulle se Bounce i tolv år. I helgen, lagom till deras sista  show var det dags.
Jag frågade mamma varför de inte gått tidigare.
- Ja men du har inte drivit på så mycket tidigare - mamma
- Du menar att jag int eköpt biljettter till er tidigare? - jag
- Ehm.. ja. - mamma
Haha. Anders, mamma, bror, kidsen och mannen tog jag med på THE LAST BOUNCE. Den sista. Sorgligt. Precis som lägenheten och Michael Jackson, en epok som går i graven, en del av min uppväxt. 
 Vi posade upp oss på röda mattan, och sprang in sist tillsammans med Bounce, för så sena var vi. Sen åt vi middag på Linas. Sist på dagen satte jag på mig prinsessklänningen och vankade hem till Anders på inflyttningsfest.  

2 kommentarer:

Mannen i ditt liv sa...

Tack älskling! Det var grymnt att uppleva showen! Puss

Mannen i ditt liv sa...

Tack älskling! Det var grymnt att uppleva showen! Puss