fredag 14 maj 2010

Disco-fever-fredag

7 kommentarer:

Hanna sa...

Haha, nu får jag flashbacks! Tänker fest hos Max, toahångel, etc. Those were the days! Puss

Ej Utgivet Material sa...

Haha jag vet! Kiss-sången, slagsmål och o allt det där. Ack dessa göttiga minnen!

Sara sa...

Jag blir glad av din outfit! Hoppas du får en bra kväll.

Anonym sa...

Och du är alltid finaste linslusen, ta bort bilderna på mig nuuuu! Herregud....
Mjaauu från morsan

Styleabaad sa...

Men gud jag dör vad fint! Jag får ABBA vibbar! Älskar disco kläder - man blir glad! Letar febrilt efter glitter smink men har inte hittat nåt bra än :(

Ej Utgivet Material sa...

glitter är party! Den är väldigt ABBA, det e gött & glatt & makes me wanna dance med höfterna först!

Ej Utgivet Material sa...

så morsan nu är dina dancemooooveees censurerade haha.