tisdag 18 maj 2010

Livsnödvändigheter


Mötte upp Jillan för att leta efter diverse livsnödvändigheter


Jag hittade givetvis lite extra. Som jag ändå inte köpte.


TuvaMinnaLinn tipsade mig i förra veckan om att Myrorna på Tomtebogatan hade fynd på g.


Och grejer fanns det!



När det började bli tungt på armen var det dags att ge upp.


Lite nödvändigheter fick följa med..


Sen bytte vi utmärkta klänningar mot utmärkt kaffe på Mellqvists.


Där hittas förstås Bella, kaffenarkomanen nummer ett. Som även har en bild hängandes i Mellqvists bardisk.


Jag hann givetvis med myrorna fridhemsplan också.


 Där träffade jag på Elizabeth som var ute efter en kavaj.


Sen kom mamma förbi en sväng med lite andra nödvändigheter. Hon gillade mitt halsband.

5 kommentarer:

TuvaMinnaLinn Vintage (a love story) sa...

Fingrade på exakt de klänningen på Tomtebogatan...förstås. ...

Ej Utgivet Material sa...

Hade inte förväntat mig ngt annat =)

Sara sa...

Åh den färgglada klänningen där i mitten var verkligen något alldeles extra! Skönt att du fick med dig lite nödvändigheter :-)

Styleabaad sa...

Åh, älskar Myrorna! Får kika in nästa gång jag är i stan! Älskar det röda halsbandet du hittade!! Verkligen en livsnödvändighet :)

Ej Utgivet Material sa...

ja verkligen, allt möjligt fick jag habegär på.. . men jag valde hårt.
Myrorna är guld värt =)