lördag 1 maj 2010

French Kiss!



I fredags gick jag på catwalken. Wah.


Jag var sjukt nervös.


Kanske var publiken lite nervös också.


Detta var ett franskt event. Med musik, konst och mode.
Kate med the silks hängde från taket.


Vackra klänningar! Vissa med snubblig spets nedtill..


Vi höll till i Bruno Gallerian, på söder.


Jag gick väldigt, väldigt snabbt. Så därav har jag bara ett ben på vissa bilder.
Är dock mest glad att jag har kvar båda benen överhuvudtaget. Snubbelrisken var inte kul..


Så vilken tur att man fick hjälp..







Le fin! Man måste ju spexa lite, tänkte jag.


Fint vimmelfolk!



Et voilá! Designern MaryamAntoinette presenterades för mamma.


Vi försökta hosta fram lite franska.


Mamma viskade i mitt öra att hon hade på sig sin bröllopsklänning, en svart vintagedress från 40talet.


Vi avslutade kvällen med en french kiss.

7 kommentarer:

agnes sa...

fy fan vad läckert leila!!

Emmie sa...

superhäftigt, skitsnyggt!!

Hanna sa...

men WOW! är stolt över dig fin vän!

Jempa sa...

Very cool baby!

Ej Utgivet Material sa...

Täänk you friends! Det var spännande grej. JEEkligt nervöst att spatsera. Men d gick ju vägen. =)

Styleabaad sa...

oj vad häftigt, förstår att det var nervöst! Men du ser ut som en pro ;)

Ej Utgivet Material sa...

Tack man får ju försöka låtsas lite:)