lördag 14 januari 2012

Lately through Instagram


Första dagen efter nyår invigdes med den galnaste teaterpjäsen jag någonsin varit på. 
Snoppar, fylla och total dekadens på Stadsteaterns "Lycka".


Sedan satte min Han igång med sin tatueringsfrenzi. 



Det blev också en text som han själv fogat samman i min skrivstil.


Ah, min snygging, jag smäller av lite. 


Vädret var vackert och snön höll sig borta!


Vi matchade varandra, kärleksfullt. 


Trettondagshelgen spenderades med bröllopsplanering!



Färgtemat fortsatte hela vägen till frukost. och nästa frukost. 


Sedan blev det ännu en trevlig middag på det! 


Ännu mer trevlig frukost på det!



På jobbet försökte jag le, det blev en clementin.


Annars dominerade Pepita.


Men också en massa hår och en massa blått. 


Vad har ni haft för er? 

Inga kommentarer: