söndag 17 juni 2012

Om min dag.



Igår fyllde jag år.Jag väcktes av tonårsspruckna röster som ackompanjerade fästmannens entusiastiska klang. 


Vilket efterföljdes av fransk lyxfrukost och paket!


Jag fick också ett schema inför dagen. Otroligt skönt när jag på sistonde jobbat så pass mycket att det här med att fylla år, inte riktigt rymdes i kalendern, eller kändes så viktigt. Då är det skönt att ha någon som tänker på en. 


Efter att ha tränat lite med mamma kom jag hem till favoritrökelse, nersläckt lägenhet, tända ljus, buddhalounge musik, favvoskumpa och favvochoklad. Fästis hade byggt ett hemmaspa, jag fick helkroppsmassage och ansiktsmask med bad. Helt fantastiskt! 


Sedan gjorde jag iordning mifg. Unnade mig själv en present dagen till ära, klänningen, från Stadsmission, en Matthew Williams for H&M, poppis för några år sedan. 


Jag fick lov att lämna hemmet och möta  upp mamma för lite drinks på favvodrinks stället El Diablo. 
Bästa drinken är margarithan med chili och ingefära. Jag fick en massa paket!


Sedan gick vi hem till oss igen, där väntade ett fulldukat kök med mat och finfina vänner var gömda i vår lilla lya!! Surprise!




Det blev lite kalas på det, med fina paket, som den hör lilla sötingen och recept för sött och fin choklad med rosa bubbel.



Denna fina skrivbok fick jag av fästis. 


Present till mig själv från mig själv. Nya scholls från Stadsmissionen. 


Present från min finaste Jill-tussa. Mustard, favvofärg! 


Mamma spädde på garderoben med nya favvosar.


TACK alla fina människor för denna underbara dag.
 Speciellt du min blivande man för allt du gör & för att du finns!

5 kommentarer:

Miss Bad Luck sa...

Sjukt. jag trodde klänningen va något du fått av nu tidigare då jag haft en likadan som jag sorterar ut ;(

mamma sa...

vi hade det myyyyysigt! :-)

miisen sa...

Grattis i efterskott, söta du. Vilken underbar dag du hade :)

Emmie sa...

Åh, vilken dag!! Så mysigt ordnat med hemmaspa!

Ej Utgivet Material sa...

En underbar dag!

Vilket evenemang liksom!

Luck; gör inget tussa