onsdag 27 juni 2012

RSVP

I bröllopsinbjudan fick våra gäster med ett RSVP kort som Agnes och Per designat.


Det var som ett vykort där de fick önska musik, välja om de ville ha brunch dagen efter och skriva ev matallergier eller sådant.


Vi har ju då fått njuta av massor med rolig svarspost. Speciellt när det kom i kuvert från gästernas jobb.
Som ni ser  har vi både en tandtekniker och en bankanställd bjuden. 




Somliga gjorde konst av sina svarskort. Älskade brudtärneman.


Andra skickade med lite extra kärlek.


Min ärketoastmaster kan det här med tyg vet ni.



Älskar ni inte bara Agz små fåglar?


Nu tänkte jag tapetsera lite här hemma med svarskorten!


4 kommentarer:

Sandra sa...

Skrev jag på att jag är laktos sjuk och inte äter gris eller ko?
Jag fattade inte tror jag att det var det jag skulle skriva på övrigt;(
Kram S

Emmie sa...

Åh, så kul med lite "vanlig" post!!:)

Ej Utgivet Material sa...

S -Nope det skrev du inte =) Det kommer finnas både gris och ko och laktos, men det är ju buffe så det är bara att fråga kocken om du skulle vara osäker på ngt och så finns det massa alternativ :))

Emmie: javisst, en annan älskar jue snigelpost :)

mamma sa...

Love, love, love till er turturduvor =)