lördag 22 september 2012

Kvällen innan..

Tack var Sandra finns det även några bilder från kvällen innan bröllopet. När vi kom ut från att ha pyntat lokalen så hade helt plötsligt en massa fler folk anlänt. Vi sa åt allihopa att gå ned på stranden.  


Ett bra ställe, ganska så magiskt om jag får säga det själv.






Jag hade på mig min alternativa bröllopsklänningarna, en av de tre som jag köpte. Denna är en vintagepärla från någon anonym känd dam som lämnat in den på Vintage Store 59 som ligger runt hörnet där jag bor. 



Zigge hade anlänt under dagen och hjälpte oss att drapera vissa delar av lokalen, han festfixar specialitet! 


Tena till vänster var bestman till Jörgen, och med oss hela veckan!


Denna kväll roade jag mig mest med Zigges dotter Liv. En glädjestråle. 



En annan glad karaktär...









Mor och gudmor i solnedgång. 



Äldsta barndomsvännerna på bästa platsen. Som en surrealistisk dröm. 



Solnedgångarna på denna 52 km långa strandsträcka är något helt speciellt. 




3 kommentarer:

mamma sa...

Åh, så fint du har fångat ljuset i havet, stranden, på oss. Stämning i bilderna, en förväntan på bröllop, lycka, värme, och glädje. Och precis så blev det ju =) Ljuvligt!

Emmie sa...

Härliga bilder!

Ordinationen sa...

Er kärlek verkar så stark och ni verkar ha haft det så fint i samband med bröllopet. Jättevackra foton.