fredag 25 november 2011

Om vår resa i luften


Äntligen. Save-the-Dates fotograferingen! Jag packade en väska. 


Vi tog med lite rekvisita och klättrade upp på Skinnarviksberget. 


Snygg fästman och mina första boxningshandskar var essentials i den mixen. 


Även dessa två  kreativa karaktärer, Agnes och hennes Per.











Det var en perfekt blåsig dag, och himlen, som vi först inte var så säkra på, visade sig bli en perfekt bakgrund för magiskt bröllopsskimmer.





Vi skulle ju få till en flygbild så det var bara att hoppa upp på tunnan/pallen och balansera. Och se sådär avslappnad och glad ut i ansiktet. Och hålla väskan på precis rätt avstånd. Och ha varandra på lagom avstånd. Och inte falla ned för stupdjupt berg så det inte blir någe bröllop. Haha. Mäktigt.


Vi garvade lite åt det emellan tagningarna. Speciellt tunnan min som sjönk ihop hela tiden. Det var sport detta.







"Eh vaddå, såhär elläää..?"


Per sprang omkring och dirigerade duktigt.



Jag spelade lite musik, till exempel denna låt





Avslutningsvis så gjorde vi tranan. Såklart. Segergest kampsportstyle. Jag ser så mycket fram emot nästa etapp! Att utforma den riktiga bröllopsinbjudan! 

torsdag 24 november 2011

Öm Visdom


I ett annat forum där jag är kreativ just nu träffar jag så många kloka personer. 
Jag vill dela med mig av ett så fint råd jag fick idag av en person som bär på en öm visdom, som bryr sig så mycket om jorden, ungdomarna och alla vi. 

"Slutligen, håll det som är du varsamt 

och med båda händerna. 

Då tror jag det blir oslagbart."


I Provrummet.. pt 7

Åh vad jag har hittat en massa fina gobitar på Myrorna runt om i city på sistonde... Har inte köpt någe.. men jag bjuckar på glutten! 


Tribal! 


Glittrig är den dessutom... till en svart lång kjol. Gah med extra dreggel.


Denna var fantastisk i mönster och ärmar men väääldigt trasig runt dragkedjan på baksidan.


Den här lämnade jag nästan inte. Så fin var den. 


0

Gala Deluxe!!



Jättefint koboltblå veckad kjol. 


Så en ullig gullig kappa, även om vädret är på tok för kallt för en så varm kappa just nu..
Men kylan kommer ju, det vet vi ju..


Denna har jag ju en pärla som är alldeles för lik, som jag använde på vår fotografering för våra Save the Dates... Vilken jag ska visa här snart!


Men fallet på denna gröna pärla är top notch!


En guldig sextiotalare med medaljongsmönster...!



En vit dress från Bröderna Magnusson. 



Och en sommarpärla från Dehå. 



Och en till fantastiskt mönstrad klänning från Bröderna Magnusson...