torsdag 24 november 2011

I Provrummet.. pt 7

Åh vad jag har hittat en massa fina gobitar på Myrorna runt om i city på sistonde... Har inte köpt någe.. men jag bjuckar på glutten! 


Tribal! 


Glittrig är den dessutom... till en svart lång kjol. Gah med extra dreggel.


Denna var fantastisk i mönster och ärmar men väääldigt trasig runt dragkedjan på baksidan.


Den här lämnade jag nästan inte. Så fin var den. 


0

Gala Deluxe!!



Jättefint koboltblå veckad kjol. 


Så en ullig gullig kappa, även om vädret är på tok för kallt för en så varm kappa just nu..
Men kylan kommer ju, det vet vi ju..


Denna har jag ju en pärla som är alldeles för lik, som jag använde på vår fotografering för våra Save the Dates... Vilken jag ska visa här snart!


Men fallet på denna gröna pärla är top notch!


En guldig sextiotalare med medaljongsmönster...!



En vit dress från Bröderna Magnusson. 



Och en sommarpärla från Dehå. 



Och en till fantastiskt mönstrad klänning från Bröderna Magnusson...


Inga kommentarer: