onsdag 2 november 2011

Little Vintage Lover Fair

[klicka på bilden så får ni upp den lite större och kan läsa de intressanta detaljerna..]

Vet ni vad jag ska göra på söndag! Jo jag ska gå på denna vintagemässa som Zoe Durrant och Emma Townsley håller i. På deras hemsida går det att se hur stilenligt och vackert folk klätt sig på mässorna förr och jag hoppas på samma uppslutning på söndagen.

"There is always a great atmosphere, DJ's, 
Tea and Cakes served on Vintage Tea ware. 
So Come and join us, dont forget to wear your best frock. x"
[står det på hemsidan....]

Vi ses väl där! 


3 kommentarer:

Emmie sa...

vilken fantastisk grej! hade jättegärna gått dit! men det blir lite långt...
hoppas på många fina redovisningsbilder från dig istället.. ;)

Styleabaad sa...

Jag säger som Emmie - blir kul att se dina bilder därifrån :) Låter fantastiskt!

Ej Utgivet Material sa...

Jamenvisst verkar det bli så! Jag lovar att rapportera med kameran i högsta hugg!