måndag 7 november 2011

Om Alla Helgon, en spännande vecka och mörker


Så blev det måndag och stretar i hela kroppen. Trots att jag har en superspännande vecka framför mig.  Möten, kurs och en fin vän har jag allra minst inplanerat. Sedan väntar jag på annan information också. Helgen var ganska fin den med. Kände mig ganska sjuk i fredags och fick strunta i en kul fest. Men var på en casting med mamma, hade middag med brudtärnemannen och mamma och avslutade med en liten vintagemässa i söndags. Så visst var den fin.
Jag är så glad att vädret är milt, men mörkret tar hårt tycker jag. Det är det som stretar emot. Det blir mörkt innan fem och mornarna är becksvarta, jag tänker att nu är det dags för strategier och D-vitaminer..

Några extra tankar har gått till mormor och morbror förstås. Mamma var på kyrkogården och tände ljus. Jag tänder tankar. Tankarna är lite lugnare nuförtiden kan jag märka. Bilder som dessa värmer förstås lite extra. Mormor och Morfar, alldeles nyförälskade.


-


1 kommentar:

Emmie sa...

åh, vilka fina bilder.
fint att helgen flöt på okej ändå!
d-vitaminer ja, det kanske man skall testa i år?