fredag 25 november 2011

Om vår resa i luften


Äntligen. Save-the-Dates fotograferingen! Jag packade en väska. 


Vi tog med lite rekvisita och klättrade upp på Skinnarviksberget. 


Snygg fästman och mina första boxningshandskar var essentials i den mixen. 


Även dessa två  kreativa karaktärer, Agnes och hennes Per.











Det var en perfekt blåsig dag, och himlen, som vi först inte var så säkra på, visade sig bli en perfekt bakgrund för magiskt bröllopsskimmer.





Vi skulle ju få till en flygbild så det var bara att hoppa upp på tunnan/pallen och balansera. Och se sådär avslappnad och glad ut i ansiktet. Och hålla väskan på precis rätt avstånd. Och ha varandra på lagom avstånd. Och inte falla ned för stupdjupt berg så det inte blir någe bröllop. Haha. Mäktigt.


Vi garvade lite åt det emellan tagningarna. Speciellt tunnan min som sjönk ihop hela tiden. Det var sport detta.







"Eh vaddå, såhär elläää..?"


Per sprang omkring och dirigerade duktigt.



Jag spelade lite musik, till exempel denna låt





Avslutningsvis så gjorde vi tranan. Såklart. Segergest kampsportstyle. Jag ser så mycket fram emot nästa etapp! Att utforma den riktiga bröllopsinbjudan! 

3 kommentarer:

Hanna sa...

Åh, vad kul att se!! Ni är så fina alla fyra. Puss!

Styleabaad sa...

Kul att få se bakombilder - vilket jobb!! Men vackert som tusan blev det ju verkligen! Den mest orginella (och seriösa) Save the Date någonsin tror jag :)

Agnes sa...

FINT!!