måndag 4 januari 2010

Killar jag gillar. Håriga och mindre håriga.



Min kompis Anders, ska tydligen sälja sin lilla pärla. Så vi var på visning där igår. Jag kom ihåg hans lägenhet som mycket vit. Men nu det var några stänk av guld, grönt och rött där också.Folk var där med hungriga ögon. Mäklarna var mest nervösa i sina ögon.

Gillar ni läget så är det en till visning på onsdag den 6 januari. Checka hemnet efter en etta på Sven Rinmansg. 5.




Så här snygga är jag och lägenhetsägaren när vi ligger och solar i Luxområdet på somrarna. Fast Anders är alltid lite snyggare för han kan dyka som en delfin och tvingar mig att bada fast jag egentligen tycker att det verkar vara alldeles för kallt. Men vad gör man inte när man blir tvingad av en delfin?



Jag klättrar eller ramlar i vattnet. Ungefär som en sten.







Mina killar gillar också vatten. På olika sätt. Den håriga vill gärna dricka det färskt ur en droppande badkarskran. Den mindre håriga killen gillar varma bad när han jobbat utomhus och blivit frusen. Dessutom är den mindre håriga killen rädd att den hårige killen ska få för sig att hoppa ner i badkaret då den håriga killen gillar skum. Vilket jag tycker är jävligt skumt.

Inga kommentarer: