onsdag 22 december 2010

Ajöken sa Fröken!


Idag drog jag på mig kavajen i minus 20 grader för sista gången på ett tag.


Jag går på julledighet och Outlookkalendern på jobbet påminde mig imorse om att det var 8 h kvar till Semester! Bästa påminnelsen hittills!


Sedan efter julledigheten blir jag tjänstledig för att skriva min C-uppsats.


Så idag firade jag det genom att ta på mig min allra vintrigaste glittriga klänning med glitterstumpbyxor till och kavaj med mudd. Feztligt.


Man får passa på att glittra lite extra sista dagen så kollegorna inte glömmer bort en..


Jag ska bjussa kollegorna på lite lussebröd också, för säkerhetsskull, så de får insupa mig med alla sinnen!


Ska även fundera på allt mysigt och skönt som komma skall de närmsta dagarna.


Hej då Jobbet!


Sa jag, och tackade för mig idag!

3 kommentarer:

Sandra sa...

Men Leila...
Det finns väll INGEN som skulle kunna glömma bort dig. Hos vem du än möter, mönser du en liten bit av dig. Ett litet fint emblem... Vissa mindre och andra jätte stora emblem i lila!! <3
S

Ej Utgivet Material sa...

Tack min finaste S! Topnotch arbetsteamen någonsin; du o jag. Saknar dig!

Styleabaad sa...

Jag älskar vitt på vintern! Kanske bästa färgen att lysa upp vintermörkret i! Skönt med ledighet - njut!!!