tisdag 28 december 2010

En resumé, pt 1; Jan - Mars

Jag har varit borta i några dagar, vilket jag berättar mer om sedan. Idag är det ju nyårsafton! Som brukligt tittar vi framåt genom att titta bakåt. Det kommer några inlägg nu om året som varit, som även varit mitt första blogg år!


I Januari började vi leta efter nytt boende, men jag bodde fortfarande kvar här i det lila.


Jag upptäckte mig själv i fredagsbilagan med Expressen.


En av mina bästa vänner var hemma på visit och vi passade på att hänga.


Det var en jättekall och vackert krispigt vit vinter.


I Februari började jag baka. Och slutade inte, som om näringsbehovet var extra stort under de kalla, mörka månaderna.


Det blev också många bruncher, kände väl att det behövdes.


Jag hade en klänningsrevision. Då insåg att jag och mina klänningar växt ur lägenheten.


Det fanns jättemånga färger, nästan varje frukost.


Jag klädde ut/upp/på/av mig hemma och drömde om en varm vår i södra Europa.


Vi tog många kalla helgpromenader för att insupa solljuset.


Solljuset sköljde också in via mina persienner i min ljusa lilla lya.

Fortsättning Följer...

2 kommentarer:

Styleabaad sa...

Ha ett riktigt Gott Nytt År Leila!!

Ej Utgivet Material sa...

Tackdesamma fina Elsa! All lycka :)