tisdag 21 december 2010

Fjärde Advent


Sen var det ju Fjärde Advent också.


Så några av KungsholmsFlickkorna samlades(med bihäng).


Hemma hos den osuddiga Anna.


Jag hade med mig lite gåvor till värdinnan.


Värdinnan hade världens sötaste glöggkoppar.


Doggisar som saltar o pepprar.


O massa fina små asker i en grupp. Precis så som jag också föredrar att ha mina askar.


Här är värdinnan och hennes lillasyster. Har jag sagt att hon gillar Magnus Uggla..?


Julstämningen.


Det stört snygga badrummet! Renovera det aldrig Anna!


Vi hade även lite öråd, där vi diskuterade framtida planer, vi, Kungsholmsgänget.


Sedan efter att vi hetsdruckit några koppar glögg till begav vi oss hem för söndagssoverier.
Tack Anna!

1 kommentar:

Janna sa...

Va! Var det mig ni röstade ut eller?

jag älskar också Annas badrum, sjukt fint!