torsdag 9 december 2010

Skridskodressen











Dressen för isvintriga dagar, som ger den där härliga svepande känslan av att vara Skridskoprinsessa på glittrande is. Det är någonting med denna klänning som gör mig lite vinterkär. Jag vet inte om ni ser, men knapparna på ärmen är också exceptionellt fina med guld och glittersten. Myrorna, Fridhemsplan. Såklart. Örhängena hitta jag för en tjuga på Stadsmission(och dessutom var de ruggigt lika ett par dyra från Pilgrim som jag suktat efter), ringen är från Indiska.

3 kommentarer:

Emmie sa...

läckert!

och tack för omtanken!

Ej Utgivet Material sa...

Men självklart, finns ju inget värre, det är som du säger, ngt går lite sönder inuti.. Och tack :)

styleabaad sa...

Åh - mönstret! Så himla fint och jag älskar långärmade klänningar på vintern. De gör alltid att man kan känna sig uppklädd och varm på samma gång! Bra fynd!!