onsdag 10 februari 2010

Jag hjärta...



Vurma & AG!

Mina absolut-lät-som-en-plätt bästa stammisbarer.
Alla fantastiska människor som jobbar där; Vurma som har döskallepennor som jag kan leka med i en timme, kritor och svart tavla på toan, en ägarinna[vet inte vad denna ståtliga, balla kvinna heter men hon har ett vackert ugglehalsband] som tycker jag är galen, en cool Jeppe som spelar ball musik, AG som har fantastiska stammispriser, världens najsaste Helena i baren, världens coolaste Jocke[som sjunger i ett himla coolt band; Camera] och alltid en massa sköna installationer och tavlor. Nu ser jag att det här lät väldans skrytigt men det jag ville komma fram till är...


Jag rekommenderar. Starkt. FLERA besök..
[Kuriosa; Vurma Bar & Restaurang ligger på birger jarlsgatan, typ mitt emot Zita; har jättegod mat, Allmänna Galleriet, har alltid olika konstutställningar, bar och restaurang, fantastiska oliver i barmenyn!]

2 kommentarer:

agnes sa...

JA! Fika på Vurma snart! Eller festa till det med "ett glas"! /Agzter

Ej Utgivet Material sa...

oo i like agzter! jag röstar på festa till det med ett glas! Eller två....