lördag 13 februari 2010

Showroom!


Jaha då börjar vi!


- Abra väljer.. grönt!


-Klänningar ska man dansa i, vad annars?







- Dansa mera!






- Knäppa många knappar..


- Gääässssp!


- Jaha, lägger väl mig och sover sålänge då...






-Fickor! Kul.


-Kort klänning så jag får väl korta av mig.



- O frillan?


- Krage!



- Klar snart?


- Nej.








- Hm ska man knyta?




- Maka på dig.


-Galet med paljetter..

- Mukklerna är med.


- Oooo snurra!


- Knäpp fina guldknappar.


- Beem me up!


- Glad av plisserat..





- Ska du va med nu igen?




- Ooo preparé!


- Knyta mer?!

- Mm jag glittrar!




- Hallo sailor!




- Me jane, you tarzan?




- ARRR! Orkar. Inte. Mer.

Vart ska jag göra av de vackra tingen? TIPS?
Min lägenhet räcker liksom inte till?
[Behöver man verkligen använda den där dörröppningen...? ]

10 kommentarer:

Mannen i ditt liv sa...

Kärleken, jag får väl ta å fixa en walkingcloset åt dig. Så du får plats med alla dina vackra kläder å skor...

Ej Utgivet Material sa...

Åh men ja. Tack snälla. Så dvs, en ny lägenhet? Som vi alla(pratar för klänningarna) får plats i? Det är för att du säger sånt där som jag vet att vi är menade för varandra.. =)

fato sa...

Så himla mycket fint, vilken guldgruva till garderob du har. Och så du och Jürgi, fantastiska! kram from the one, the only one.. fato :)

Ej Utgivet Material sa...

åh är det the one and only!!!=) taack Fina F!

agnes sa...

Fy fasiken vad klänningar! jättejättefina och snyggt gjort. och DU är så snygg så hälften vore nog!!

Ej Utgivet Material sa...

Tack guldbagge! Ja helt sjukt många, mamma ringde o skrek. "Har du 45 klänningar?! Galning!" Varför kallar folk jämt mig för galning.. haha. Det är helt ok. EN kaffe i veckan? KRAM!

Janna sa...

Du har för många klänningar. Du måste göra dig av med några. Jag kan ta dem som blir över. Ok?

Ej Utgivet Material sa...

Nej janna det får du inte ;) jag kan inte slänga en endaste...

Tantur sa...

Halloj frk L
Jag vågar inte göra det du nyss gjort.. skulle bli både ledsen och frustrerad över att min faktisk INTE får plats.. man vill ha alla framme.. Men jag har fått välja att ha vinter och sommar i separata lådor... svårt att sklijas från dom men det är ett måste.. Om jag nu inte oxå får en Walk in:)
Kram Tantur

Ej Utgivet Material sa...

Nämen det verkar ju som att walk-in är det endaste alternativet! Annars kanske man kan ta köket till garderob osså?! Pöz!