torsdag 25 februari 2010

MSN kan oxå vara lyriskt

Leila säger: självklart vi har rastläsa själar det är ju så det är
och så det spås o sägs o har varit
Johan säger:
vulvärt
Leila säger:
vulva?
Johan säger:
haha
vulgärt
vulvärt
Leila säger:
vulvavärt!
Johan säger:
haha
Leila säger:
poesi!
Johan säger:
we got shit on lock
bukowski
Leila säger:
på låset som smeden
i städet för att stävjas
Johan säger:
om nån vill jävlas
kommer samma nån skäras
Leila säger:
slicas friteras milfifieras(?)
haha
Johan säger:
mumifieras divideras imponera
Leila säger:
s
Johan säger:
hahaha
s
Leila säger:
jo det saknadesssss
Johan säger:
snabb du e
Leila säger:
som blixet
Johan säger:
gillar folk som e lika snabba som jag är
Leila säger:
haha
Johan säger:
ba pang pang
inget skit
Leila säger:
thank you mam
bara sprit
Johan säger:
god damn
fet rad
Leila säger:
hängde du med på den leler
ler ler
Johan säger:
ser du inte att jag skrev
hänger du inte med nu helt plötsligt
Leila säger:
haha du hänger inte med jo den va tung
Johan säger:
jo jag hänger med
Leila säger:
bra där
Johan säger:
va bara tvungen att se att du inte släpa efter som släpet
Leila säger:
tungre än tyngst
Johan säger:
nu e jag helt stressad
Leila säger:
var släpet som släppte efter asså
hhaha
o pressad
o dressas
Johan säger:
uppmessad
Leila säger:
d
?
Johan säger:
men ändå blessad
ääh jag tar ut skilsmässa
Leila säger:
med din feta hjässa?
oooooo
=P
choke choke choke choke
Johan säger:
ghaag
no no thats o joke
Leila säger:
like o boy
because boy oh boy
Johan säger:
oh boy
Leila säger:
yppu´re out deeep
Johan säger:
camson
camron
Leila säger:
nikon?
Johan säger:
den hängde du inte med på
hahah
JAG FICK DIG
YES!!!!!!!!!!!!!!
Leila säger:
hahah på stavfel
knappast
Johan säger:
i fraaaaaaaaaaacking vann
ok du vann
Leila säger:
buuuuurrrrn känn heta asfalten när jag brände förbi
Johan säger:
jag orkar inte mår lite dåligt av det här
Leila säger:
haha
Johan säger:
kan vi inte prata normalt
Leila säger:
sjukskriv dig

Inga kommentarer: