söndag 13 juni 2010

And then it all went blue

8 kommentarer:

Janna sa...

Men åh vad fin!
Något sånt skulle jag kunna tänka mig som brudtärneklänning.
Kan du inte tipsa om lite bra vintagebutiker som har fina klänningar kompis?

Ej Utgivet Material sa...

Jo men såklart. Tänkte idag att vi kunde ta en sväng till myrorna ropsten o botanisera i några timmar..? Någon dag alltså.. Annars tycker jag att Lisa Larsson: nytorget plus alla andra second handaffärer däromkring inkl stadsmissionen har mkt najs. Beyond retro har mkt oxå. Men jag hittar alltid mest på myrorna fridhemsplan.. Myrorna tomtebogatan är iofs bra oxå. Och fantastisk, men dyr är vintage store 59 här i hantverkargatsbacken. Där får jag typ inte gå in.... Och tack föresten :)

Emmie sa...

urtjusigt!

Ej Utgivet Material sa...

tack!

Styleabaad sa...

Superfin!!! Sitter som en smäck!

Ej Utgivet Material sa...

thanx! i likez it.

Krickelin sa...

Oj, vad fin. Du är jättevacker.

Ej Utgivet Material sa...

åh såg inte förrän nu... tack snälla..!