onsdag 9 juni 2010

Deathstars, Kiss och annat löst folk.


En måndagskväll..



pallrade vi oss iväg till Grönan.


för att se Deathstars. Hans vänner från förr.


Skinny svingade sina långa flätor riktigt grymt.



Andreas snicksnackade med publiken som bara han kan.
Och kanske Thorsten Flinck.


Och helt plötsligt stod Gene Simmons bredvid.
Kiss skulle också spana in showen.


Eftersom trummisen Eric Singer smygfotade mig,
så smygfotade jag honom tillbaka, som en tillbaka-kaka.



Gitarristen Tommy Thayer var riktigt trevlig.
 Vi tog oss ett snack om bandet.
När han skulle gå sa han till min karl att han verkligen uppskattade hans vänner,
det vill säga Deathstar. Ett bra betyg tycker jag.


Killen som stod bredvid mig hade ett kanonfint självporträtt av Andreas på armen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vadå Andreas snicksnackade med publiken som bara han kan.
Och kanske Thorsten Flinck.
Var Thorsten där? Berätta.

Ej Utgivet Material sa...

Haha nej. Thorsten var inte där. Men Andreas har ett coolt sätt att ta publiken på.