torsdag 11 november 2010

När jag faller

När jag faller för hans leende
vill slicka på hans vita tänder

när jag faller för hans skratt
drar dåliga skämt i hopp om att få höra mer

när jag faller för hans isblå ögon
kisar hårt för att borra djupare ned

när jag faller för hans trygga famn
gör mig liten för att få komma närmre

när jag faller för hans ömma beröring
jag gör mig tillgänglig så han kan beröra

när jag faller för hans goda hjärta
försöker öppna mitt för att släppa igenom all värme 



Jag skrev tidigare en text om att falla ur ett annat perspektiv.

5 kommentarer:

Mannen i ditt liv sa...

Åh... Du är så grym på att skriva. Älskar att läsa dina texter! Älskar dig!

Ej Utgivet Material sa...

Det är du som är inspirationen!

Sara sa...

Så vackert!! Älskar speciellt den sista meningen.

Agnes sa...

fiint!!

Ej Utgivet Material sa...

Tack snälla ni!