tisdag 30 november 2010

När Indien kommer på posten


så kan det se ut såhär. Denna fantastiska del av Indien vann jag i en tävling hos Styleabaad med denna motivering:

“I would love to have the colours of India along my dresses as a reminder of the state of being; the close connection between all the humans in the world, all of us fascinated of beautiful colours and patterns, like in this piece. A reminder of something that brings us all togheter allthough cultural differences, either we’re poor or rich. I would also like to use it as a totem, reminding me of the harmony of India and importance to keep focus in times of distraction”


Extar fint är att den kommer från Elsa och hennes fantastiska Indienresa som hon i färgsprakande ord och bilder berättar om här. Jag rekommenderar en läsning.

Tack för glädjen!

7 kommentarer:

Mannen i ditt liv sa...

Grattis till din första vinst!!!

Ej Utgivet Material sa...

hehe! Tack babe.

TuvaMinnaLinn Vintage (a love story) sa...

Grattis! jag röstade också på dej:)

Ej Utgivet Material sa...

Åh men Minnan då! Visst passade den fint till mig! :)

Styleabaad sa...

Med den motiveringen så var det en lätt match ;) Den kommer på posten snart (fick din adress nu ;) xo

Emmie sa...

helt underbar motivering och lyllos dig!:) grattis!

Ej Utgivet Material sa...

Tack Elsa! Kändes som en tävling värd att tävla i.
Tack Emmie, känner mig faktiskt som ett Lyllo =)