torsdag 23 september 2010

At the shoppingmall


Det är sällan jag är inne i city och shoppar.
 [dyrt trångt tråkigt]


Men på vägen hem från en bio gick jag förbi PUBs skyltning. Då blev jag lite kär.


Massa fina accessoarer, för både dam och herr.
I sådana fantastiska höstkulörer som gör att man inte sörjer sommaren alltför intensivt.


Massa fina skor! Pumps åt folket!


På talarstolen; varför inte!


Halsband där det händer mycket.
Min favoritsort av halsband.


Men denna klänning ifrån Dagmar/Awesome Rags... åh åh åh!
Nyårsfesten, julafton, måndag, tisdag, frukost, ja, jämt vill jag ha på mig denna.
När jag har femtusen som bara ligger och slänger i fickan, då blir den min!   

3 kommentarer:

Emmie sa...

åh, jäklar. den vill jag också ha. men femtusen....:S
den var ju huuuuur fin som helst!!!

Styleabaad sa...

Åh... sammet alltså! Den där klänningen var så vacker! Men ibland kan jag känna mig lika nöjd med "window shopping" och vackra skyltningar, med vackra stilleben... och så är det ju så mycket billigare ;)

Ej Utgivet Material sa...

Ja det e fint m fönstershopping! Bra övning för att stilla den materialistiska ådran.. & ganska lätt när priserna överstiger plånbokens Maxgräns...