tisdag 14 september 2010

where the bags at?


Mina nya väskor hänger & slänger lite överallt.


Handväskorna ligger i lillkillens handgjorda vetenskapslåda. Väskor är ju en hel vetenskap.



Meet fancy.


Fancy var i princip ny när jag hittade denne på myrorna. Med en massa bra små fack.


 Denna guldbruna pärla är härligt oversized, jag får plats med allt i & den ser ändå elegant ut. Zak´s second hand.


Denna svarta patchworked lillstora fining hittade jag på Stadsmissionen Nytorget.


Den skulle såklart genomgå inspektion.


Då fick han syn på sin nemesis; svansen..


Men väskan dög tillslut [Puh!]

4 kommentarer:

agge sa...

vad gör man med väskor? en omöjlighet att ha många väskor, för de tar ju sådan plats! har aldrig fattat var man förvarar dem. finns ingen ultimat lösning. du verkar iofs ha hittat en del lämpliga? mina ligger slängda på golvet i garderoben tillsammans med resväskor, gamla ikea-påsar och annat bröte! jättesvårt att hitta och blir att jag använder samma hela tiden för att jag inte ser vad jag har. den där bruna var ju görsnygg förresten! jag älskar väskor.

Emmie sa...

smart att ha dem framme sådär! mina hänger inne i den mörka klädkammaren..det blir liksom aldrig av att jag lägger över all bråte som jag har i ena väskan till den andra...men du inspirerade mig allt lite grand till att använda mina lite mer!:)

Styleabaad sa...

Oh jag gillar den från Zak's så himla mycket! Väldigt höstig och fin färg!

Ej Utgivet Material sa...

Tack hörni, det är himla kul med väskor om man hittar fina..! Jag har några som jag använder ofta som får vara framme, men sen har jag en massa fler som hänger på krokar och står på hyllor i vår typ städskrubb/garderob...
De som är fina brukar få vara framme, medan min otroligt stora klumpiga kickboxningsväska alltid står i garderoben, den luktar ju dessutom inte så jättegott =)
Men ja väskförvaring är svårt om man inte har jättemycket plats.. jag brukar tänka på hur de är smartast att förvara.. ; vilka vill jag ha lättillgängliga/ vilka kan hänga på en krok/ vilka behöver stå upp/vilka kan mosas in ett hörn.. haha..
Men framförallt gillar jag att byta väska efter humör o kulör!