lördag 18 september 2010

När vi äter vad vi vill


Lite lagom mixa-alla-världens-kök-vad-vi-gillar-bäst tapas/smårättor/plock.



Det är så viktigt att tända ljus. Min hans egendesignade granitljusstakar. Åh, vad han är händig med sina händer. Det gillar man ju.


O så gillar vi serrano, persikor, fetaost, kalamataoliver & marinerade kronärtskockor.


Fikon-apelsin-mozzarella sallad. Med extra rosépeppar på allt!


Jag äter alltid mest.


Mina marockanska ådror sitter framförallt i fingertopparna, eftersom jag älskar att äta med händerna. Men bara på rätt sätt[man får inte använda mer än tre fingrar], som jag lärt mig av pappa. Såklart.


Och sen.. på morgonen..då dricker vi både kaffe & te !

2 kommentarer:

Emmie sa...

åh, vad sugen jag blev på att äta med fingrarna nu!:)

Ej Utgivet Material sa...

Gör't! Bara Gör't! Plockmiddag är ju bäst!