torsdag 16 september 2010

Olika Nyanser av lila.


Det är mycket lila nu. Denna pärla och en till lila klänning som jag visade förra veckan har fått förgylla garderoben med sin vackra färg..


Nu med vardagsrumsbordet, lite lila nagellack och mina lila klänningar känner jag att jag är i riskzonen för det överdoserande av lila som Elsa berättade att hon råkat ut för.


Ja, jo det ju en finns en risk, kan jag konstatera.


Men äh tänkte jag...


Jag har redan lyckats använda den flitigt! Bilden är tagen Av TuvaMinnaLinns man.

5 kommentarer:

TuvaMinnaLinn Vintage (a love story) sa...

Frågor på den posen?

Fint hur naturligt den liksom kom.
(du och jag i skenet av en hall lampa)

Ej Utgivet Material sa...

haha. nej finns inget att undra över där inte..
"du-och-jag-i-skenet-av-en-hallampa"- a love story...

Styleabaad sa...

Men åh! Lila... kan aldrig få nog! Jag har fått höra att det är en färg som står för kreativitet - det borde väl rättfärdiga ett överdoserande? Klänningen är bedårande!

Emmie sa...

jaa,men lila är ju så tjusigt!!

Ej Utgivet Material sa...

Ja så får det bli, kreativt är det bara!=)