söndag 26 september 2010

När frun fyller år


Kommer mamman & vännerna för att slå klackarna i taket!


Födelsedagsbarnet & Karin


Anna var vacker som en dag.


Maria hade satt ihop bröllopsfotona i en fin pärm.


Fem veckor gamla Bo snodde allas uppmärksamhet.


Stolt mamma dära i mitten


Jag hade på mig mina Vintagemässe-fynd. Turban & ny dress!


I vardagsrummet fanns fint folk & fina blommor




Anna, ms Hepburn, mr Törley & jag.
 

Det blev självklart lite spontandans.


Samt spontana pics...


Framförallt mycket "boyband"-cd-cover-pics.


När kommer den nya skivan ut???


Gah! Dessa coola.


Ah, dessa missförstådda tonåringar.


Himla stolt över mina fina vänner.



Anna smög iväg... på en hemlig rendez-vous, tror jag...


Vi andra blev tvingade att titta på filmen om brudgummens brudkunskap. Igen för tredje gången.



Bruden kan numera dramturgin utantill.


Men man blir lika varm i hjärtat ändå.


Till och med han, maken & huvudrollsinnehavaren, njöt nog lite.


Ah, kärleken.


Sen blev det stolsdans & alla bilder blev suddiga!


Stoldans.. att rekommendera!


Hej då för denna gång kära vänner!

5 kommentarer:

Janna sa...

Stolbilderna påminner mig om när vi tre dansade Carola på klassens timme. Jenny var Carola och hade en egen outfit, men jag och Challan fick ha matchande. Ungefär som på bilderna här. Fast oplanerat. Jenny fick också välja först när vi var GES. Jag fick välja sist. Jag blev Orup. Hon ska alltid skina mest den där Jenny. Fast hon gör det mycket bra!
Fina bilder Leila! Bra att du är där och fotar när en annan inte orkar.

Emmie sa...

haha, störtsköna bilder!
din dress, läckert!
och karins dress! de skymtar jag får ser ljuvliga ut! gillar axelpartiet!

TuvaMinnaLinn Vintage (a love story) sa...

Den där turbanen går inte att ha för hackor...eller hur säger man:/

imorn ses vi..hipp hipp!

Styleabaad sa...

Cool turban! Love it!

Ej Utgivet Material sa...

täänks! Jag har tom implementerat turban-användandet på kontoret nu! funkar grrrrejt(vad ska dom säga liksom =)). hihi.