tisdag 9 mars 2010

Den mörknande framtid är.. kul!

Vanligtvis tycker jag att förändringar är spännande. Men. Nu gäller det många, stora och allvarliga [iaf den tyngden jag fäster vid] ting.

FRAMTID. Den närmar sig med stormsteg och beslut måste tas. Jag känner ofta att jag inte vet om jag lever nästa vecka. I en mindre skala, hur jag känner nästa vecka, dvs. det här med framtidsbeslut känns konstigt och onaturligt.

Har till och med lyckats skaffa mig en otrevlig vän, en oro i magen.

Detta till trots att det faktiskt inte är negativa saker som ska hända[hoppas jag]. Det finns många möjligheter, jag ska försöka intala mig att det är oro i form av positiv anspänning....
[Lite så cynikern i mig tänker nu]

2 kommentarer:

TuvaMinnaLinn Vintage (a love story) sa...

Jag har nog ungefär haft ångest för framtiden sedan jag föddes....

Missa inte att jag skickade en utmaning till dig. Sånt är av vikt i bloggvärlden.
Kram

Ej Utgivet Material sa...

Oj det hade jag missat! Du ser hur jag blir av sådan här framtidsångest! Vad kul! Nu känner jag mig speciell:) måste klura sig lite på den !