tisdag 16 mars 2010

Showroom pt 2

Ibland har jag inte klännning på mig. Det händer inte ofta. Men det händer. Då gillar jag blusar, skjortor och kavajer. Gärna lite genomskinligt, konstiga fickor, insprängda spetsmönster, puffärmar, kragar som får mig att vilja prata franska , ärmar med slag, uppkavlingsbara, ja men typ sånt..
Den här bor jag i på somrarna, passar utmärkt till bikini. Hade en som gick sönder i tvätten, sen hittade jag en likadan på myrorna, fast en storlek större. Det vill säga, ännu bättre!
Tycker fortfarande att klänningar är roligast
Hittade en liten plastängel, som jag misstänker att ngn knytit fast på min topp som förövrigt också är från pappa..



Pappas donationer till mig, rutigt och randigt .

kavaj med mudd hur coolt är inte det!

5 kommentarer:

Mannen i ditt liv sa...

Gillar dina fina foton.. En riktig modell!!!

Ej Utgivet Material sa...

Haha.. vi får väl se.. men tack love!

TuvaMinnaLinn Vintage (a love story) sa...

gillar den orangea västen, massa.
ser du sån, u tell me!

Hanna sa...

kavajen, sista bilden till höger = fin!!!

Ej Utgivet Material sa...

Minna: tack! Det är liksom lite hallon i färgen och jättefina snirkliga spännen vid bröstet.. tummade på den länge innan jag bestämde mig. Var orolig för användningsområden. men den har visat sig vara väldigt användbar! Ska hålla utkik!

Hanna:ja den e perfekt till klockade klänningar, den e kortis! o glittrig =)