torsdag 25 mars 2010

Diamonds are a girls best friend...

Jag är inte så mycket för designers.. men. I senaste numret av Damernas uppmärksammas en smyckesdesigner som jag tycker är fantastisk. Upptäckte hennes grejer för några år sedan då Elle började hypa hennes berlocker som man kunde ge bort i urgulliga små kuvert. Sen dess har jag lyckats bygga på [eller ja mest fått] samlingen med dessa smycken och deras fina/roliga budskap.


Hon använder sig mycket at råa diamanter. De har en rökig ton, och hon spränger gärna in dem lite här och var. Smyckena är generellt väldigt knotiga och ojämna, vilket jag gillar eftersom vi då matchar. Den smala ringen bor jag i, och halsbandet är bra för man kan byta kedja, snöre, längd, ta av och ta på och sätta berlockerna lite överallt, och hänga till allt vad man har hemma. Den stora ametistringen ger alltid en grå vardag lite dramaglama!


Den här är från senaste kollektionen . Jag vill bara sådär lite diskret påminna berörda parter att jag fyller år i juni... och den är väääldigt fiiin tycker jag...
Lägg också märke till hennes fantastiska små filmer som hon har på hemsidan, underbara tycker jag.

4 kommentarer:

Emmie sa...

Superfina!

Ej Utgivet Material sa...

jo man blir alltid kär i något av alla hennes fina saker!

Mannen i ditt liv sa...

Du är ju frälst i hennes smycken:-)
Men oandra sidan så är dom ju gjorda för dig, med alla små meningar..

Ej Utgivet Material sa...

jo jag erkänner. men hon är skönt egen. o jag gillar ju text..o diamanter.. o ojämna ting..