måndag 1 mars 2010

Golden Glory

Jag har fått gå loss i en antikaffär som blivit uppköpt..
Det kliade till ordentligt i fingrarna och det var riktigt svårt att
inte komma hem med allt. Här är det som fått följa med hem hittills..


Fina ramar från 1920talet...
[Bilderna har jag dock nyproducerat]



Fantastiska lampa! Som tyvärr inte alls kommer till

sin rätt i min lilla hall,
Men som sagt, min lägenhet har jag växt ifrån,
så vi kommer skiljas snart...


Denna fantastiska barvagn. Blev helt kär!



Buteljerna fick hamna i en ny konstellation.

4 kommentarer:

Hanna sa...

åh vad fina grejor lells!! i like a lot. puss

Ej Utgivet Material sa...

thanx ma´m. Jo fan om man hade haft lite större så hade det vart mer. Men kanske ba ändå, nu väljer jag ju ut guldkornen endast!

agnes sa...

oh my lord! en serveringsvagn!! vem vill inte ha en serveringsvagn! GRATTIS

Ej Utgivet Material sa...

Precis min tanke! Grattis till mig. =)