torsdag 5 augusti 2010

And then it was the Bride...


Jag har fått den stora äran [före dagens sminkning kändes det dock mer som den stora skräcken] att sminka The Bride To Be. Vi inledde detta moment med att inhandla nödvändigheter i den stora sminkaffären där vi fick dåliga tips av en skräcködla[make up-wise alltså].


Resultatet visar jag givetvis inte nu.. den som väntar får se! Men första försöket siar om en lysande framtid och jag funderar på att byta karriär till make up-artist. Inte. Men det gick bra alltså. 

2 kommentarer:

Anonym sa...

Leila, du får sminka mig med :)
Nä, men jag lånar gärna lite färg från den där paletten med ögonskugga! För jag antar att jag kommer vara där ni är liksom.

/J

Ej Utgivet Material sa...

Haha jag sa just till min kära sambo att jag kommer säkert få sminka brudtärnorna med. Haha. Om jag hinner så gör jag gärna! Lite guld & grönt kanske? Puss!