lördag 7 augusti 2010

Förra sommaren..


Fyllde Anna 25, vilket firades med ett brakkalas!


Hade jag en rosa bikini med matchande neonrosa naglar, nästan hela sommaren.


Blev jag brun i Barcelona.


När jag kom hem satt jag uppklistrad över hela stan.


och på tv.


och på nätet. Jättekonstig grej.



Jag firade även min 25årsdag!


Och Agz 25årsdag. [a la Charlies Angels]


Och ja, den oranga klänningen var min trofasta följeslagare...


Och slutligen Hannas 25årsdag.


Och sen hittade jag också han. Kärleken i mitt liv.

5 kommentarer:

TuvaMinnaLinn Vintage (a love story) sa...

Jag tror man får en kärlek varje år, i någon form.
I år blev du min.

Emmie sa...

wow, den klänningen vart ju urläcker på dig!
och så fint med kärleksfynd!:)

Ej Utgivet Material sa...

Åh minnan. så sant så. vi är en saga för sig..

Tack emmie! konstigt nog har jag inte använt den enda gång den här sommaren.. överanvändning tror jag.

Kärleksfynd är den bästa sortens =)

Hanna sa...

åh, det var en fin sommar. båda bilderna du visade var dock från agges kalas. på min födelsedag såg du ut såhär: http://www.facebook.com/#!/photo.php?pid=2796601&id=682520107&ref=fbx_album

saknar dig fina vän! puss

Ej Utgivet Material sa...

Saknar dig med love! vilket tur att det var så! Snor bilden! Började bli lite orolig för att jag verkligen övertrasserade den stackars klänningen!