onsdag 4 augusti 2010

The Bling!


Igår tog jag och Abra tag i att systematisera mina smycken.


 

Abra testade ut några favoriter.


Den gamla 90tals klassikern blev hans favorit.



Tillslut fick vi kontroll på läget.


Små saker fick hamna i små förpackningar.


Mammas handgjorda ringar fick paradera.


Halsbanden krokades.





Och sen hamnade förstås en massa saker i necessärer och askar.


Mina stela armband fick låna en marockansk lerskål.


Undebart att hälsa på alla gamla favoriter, konstatera att jag gjorde några snygga grejer på träslöjden, bevaka arvegodset och se över mammas fina ihopknåpade smycken.

3 kommentarer:

Styleabaad sa...

Jag tycker att det är så svårt att organisera alla sina smycken och accessoarer så att man får överblick, jag har mina i lådor och hundra olika necessärer...trist! Men det ser ut som du lyckades riktigt bra med det där!Fin liten hörna blev det!

Ej Utgivet Material sa...

Ja verkligen! Dessutom tycker jag att mycket är så vackert att jag vill ha det framma jämt- man vill ju bli påmind om att de små godbitarna existerar så man kommer ihåg att använda dem. Sen vill ju inte silver vara i luften o vissa smycken sparar jag till framtida avkommer etc etc.... men på ett sminkbord hör det ju till iaf!

Sara sa...

Så snygg han blev i halsbandet! :-) Jag försöker hänga upp så mycket smycken som möjligt. De jag lägger i askar brukar jag glömma bort att använda. Jag önskar nu att jag hade sparat mina 90-tals halsband!