tisdag 10 augusti 2010

Black is back


Idag fick jag många reaktioner när jag gick på stan. Platschefen på mitt gym undrade om det skulle hända något speciellt idag och tyckte att jag som ut som " the genie in the bottle". Haha.


Den svarta tunikan hittade jag på Myrorna Tomtebodgatan för 45 kr.


Jag insåg genast att detta plagg skulle kunna användas till mycket.


Jag träffade också min lilla iss. Hon donerade denna vackra kavaj till mig. Baktill finns en liten vipp vid svánken.


Framtill finns fräna dragkedjor och den smiter generöst åt. Lite tajt egentligen, lilla iss är så mycket mindre än mig, men med lite strech blir det bra, tror vi!

3 kommentarer:

Styleabaad sa...

You look so Gypset! Gorgeous!!

Ej Utgivet Material sa...

åh tack! man försöker ju =)

Lou sa...

Härlig blogg! =)
Vart har du funnit de otroligt läckra byxorna?