torsdag 12 augusti 2010

Jakten fortsätter..


Igår träffade jag Agz.


Hon hade på sig en födelsedagspresent jag gav henne förra året. Och ringen som vi båda älskar.



Vi gick till Myrorna vid Adolf Fredriks kyrka. Där fanns ett otroligt dockskåp.
En ombyggd byrå med detaljer ihopsnickrade av ett kreativt snille med pillriga fingrar.


Det var sålt såklart.


Jag var ute efter ett par skor. Här fanns flera. Men inga för mig.


Fräna skyltdockor.


Jakten fortsatte på Beyond Retro.


Där fanns det på något vis för mycket av det goda...


Dessa klackar var ju otroligt coola.



Agz checkade läckra tights.


Jag hittade en skyltning som jag tänkte var helt utmärkt att köpa som en hel outfit rakt av.



Det fanns flera fantastiska väskor i cognacfärgat skinn.


Halva priset var det på denna kalasfina klänning, a la 20tals-looken. 150 spänn har jag för mig.


Kvadratmeter av fyndyta till trots, gick jag hem utan några kassar alls. Vilket var bra!  Men jag saknar shoes for work...

5 kommentarer:

agnes sa...

Tycker att ringen och armbandet passar väldigt bra ihop!

Ej Utgivet Material sa...

Ja! Jävligt snyggt! Jag hade ju sönder min sån likadan ring.. men hittade en till =)

TuvaMinnaLinn Vintage (a love story) sa...

Jag har rensat en kasse, kom och prova innan jag lämnar till missionen.
Kanske finns där något för kontoret.

Ej Utgivet Material sa...

ohhooo!Klart jag gör! Lämna inget innan mina giriga klor grävt ut någe =) Gött!

Emmie sa...

åh. jag tror jag är kär! i den bruna väskan med bladen, och i guldklänningen ala 20tal!!